Vergroot leerplezier én leerrendement met op maat gemaakte educatieve spellen en educatieve games. Van reken- en taalvaardigheid tot wereldoriëntatie: wij vertalen leerdoelen naar speelse ervaringen voor kinderen, in de klas en online thuis.
Meer oefentijd, directe feedback en duidelijke voortgang. Door korte speelse opdrachten blijven leerlingen betrokken, terwijl leerkrachten snel zien waar extra uitleg nodig is.
Ja. Onze spellen draaien in de browser op Chromebooks, iPads en op het digibord. Geen installatie, weinig beheer en snelle updates.
Voor kleuters en onderbouw gebruiken we korte, visuele interacties met grote knoppen en weinig tekst. In midden- en bovenbouw bouwen we de moeilijkheid rustig op met meer uitdaging en variatie in vraagtypen.
Waar nodig bieden we een prikkelarme stand: minder animatie, instelbaar geluid en helder contrast. Zo blijft de focus op de opdracht en het leerdoel.
Beide. Leerkrachten kunnen klassikaal starten op het digibord voor een energizer of toetsmoment, en leerlingen kunnen zelfstandig oefenen met adaptieve moeilijkheid.
We ontwerpen op basis van kerndoelen en leerlijnen in het basisonderwijs. Denk aan redactiesommen en breuken rond groep 6, met duidelijke opbouw en herhaling.
Ja. Blind-typen kan als speels onderdeel met levels, badges en tijdsuitdagingen, zodat leerlingen gemotiveerd blijven oefenen.
Ons uitgangspunt is web en app. Publicatie naar consoles kan, maar vraagt een apart traject met eigen richtlijnen en tooling. We denken graag mee over de mogelijkheden.
Spellen sluiten aan op belevingswereld en niveau. Leerlingen krijgen directe feedback en worden uitgedaagd op hun tempo.
We ontwerpen op basis van kerndoelen en leerlijnen (PO/VO). Heldere leerroutes met differentiatie en herhaling.
Volledig conform AVG. Optioneel pseudonimisering, lokale opslag en dataminimalisatie. Geen tracking van derden.
Moderne webtechnologie (React/Next.js). Werkt op Chromebooks, iPad/tablets en digiborden; educatieve spellen online en desgewenst offline-first.
Co-creatie met het team: pilot in de klas, iteratieve verbeteringen en docent dashboards als uitbreiding.
Van didactisch concept en visueel ontwerp tot ontwikkeling, testen en doorontwikkeling met echte gebruikers.
Automatiseer sommen tot 100, tafels, breuken en verhoudingen met levels, hints en adaptieve moeilijkheid per leerling.
Van categorieën en klanken tot werkwoordspelling: puzzels, memory-varianten, dictee-modus en optioneel blind-typen.
Quiz- en ontdekspellen voor topografie, natuur, geschiedenis en techniek. Met badges, levels en klascompetities.
Docent start een sessie op het digibord; leerlingen doen mee op eigen device. Live scorebord, teams, power-ups en vraagbanken.
Praktische simulaties zoals verkeersregels, energie en weer, of fysica-sandboxes. Uit te breiden met meetopdrachten en rubrics.
Zoek- en ontdekspellen met device-camera en markers. Ideaal voor topografie, biologie of techniek met speurtochten en badge-systemen.
Een bewezen traject met korte iteraties en testen in de klas.
We vertalen kerndoelen naar game mechanics, flow en feedback. Schetsen + prototype.
Visual design, audio en development. We leveren een speelbaar MVP met kernfunctionaliteit.
Pilot met leerlingen en leerkrachten. We verbeteren op basis van observaties en data.
Beheer, hosting en uitbreidingen (nieuwe levels, docent dashboard, integraties).
Plan een demo en ontdek hoe we uw leerdoelen vertalen naar een speelse, effectieve leerervaring.

Neem direct contact op met Emma voor een persoonlijk gesprek over uw project en ontdek hoe we samen uw digitale ambities kunnen waarmaken.
Adres
Weena 505
3013 AL Rotterdam, Nederland